La multi ani!;)

N-am mai vizitat de multisor bucata mea de viata virtuala. N-am mai citit din blogurile pe care trageam periodic cate un ochi de vreo saptamana jumatate. Am cam ramas in urma cu cititul dar sper sa recuperez. Plus ca am o scuza buna: “I spent some quality time with my family”:>(replica asta o aud din ce in ce mai des in filme; ce-o fi exact “quality time-ul” asta nu stiu, dar suna bine si cred ca asta am facut:d).

Oricum, am vrut neaparat sa postez inainte sa intram in anul nou cateva versuri care nu imi apartin dar care fac, intr-un fel sau altul, parte din viata mea sau eu fac parte din viata lor. Nu stiu exact cum vine ierarhizarea asta si pe ce criterii de apartenenta se face, dar cert e ca suntem creatia uneia si aceleiasi persoane (eu si versurile:D).

Decembrie, prieteni, se-ndreapta spre apus,
Spre nu stiu ce, spre nu stiu unde, spre…
ce-ar mai fi de spus?

Nimic si nimeni…,
umbre ce se-opresc in drum.
………………………………..
Multi ani! -ne spune Mos Craciun.

Se-apropie si anul nou timid,
Copiii astazi parca-s prea cuminti…
si nu mai rad.
Si nici povesti batranii nu mai spun.

Multi ani, multi ani si numai bucurii,
Tot ce-ti doresti in anul care vine!
Nu-i prins in cuie printre vii.
O sarbatoare anul nou sa fie!

Multi ani, ne spune Mos Craciun!

N.C.

P.S. Va doresc in anul care vine ceea ce imi doresc si mie:). Un an plin in care sa nu mai cerem atat de multe ci sa fim noi cei care oferim!;) La multi ani!

2 thoughts on “La multi ani!;)”

  1. Ia gata cu leneveala, domnisorica! Suntem intr-un an nou, ganduri arzande, trup proaspat, bagam post-uri! Multe ca avem de unde si potential slava Domnului, este si ala 😛
    La treaba, ne-am inteles!:P

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.