say what?

când spun că azi nu mi-e bine
pentru că ziua-mi începe fără mine
de fapt scot urâtul din tine
și-l postez inocent și boem pe perete la mine.
azi nu expun viscere-n tramvaie
azi doar mă urăsc, te urăsc, plang în baie.
azi n-am nimic despre viață de spus….
și mă gândesc la ce i-aș spune lui Iisus
dacă ne-am întîlni zi de zi pe ascuns.
azi n-am coerență-n gândire
sau vreun dram de decență-n trăire.
azi simt c-am pierdut șirul firii
și-i dau importanță absurdă simțirii.
mă prinde-o idee aiurea de fund
cred c-am pus bazele unui mormânt.
azi cine urăște mai bine
primește ca premiu iubirea de sine.
azi tot ce-am avut de făcut
și-a pierdut sensul într-un sfert de minut.
înșir pe-o sârmă cuvinte fără rost
găsesc o metaforă în tot ce a fost;
și mă prefac că există sens și argument
în orice sacrilegiu profund indecent.
azi amestec cu sârg apa-ntr-un ibric
găsesc sensul vieții în supa la plic.
azi vreau să închei o etapă
plonjez cu talent într-o epică groapă.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.